Claimed Score EUDXC 2021

 

 

Nu är claimed scores officiella, från EUDX Contest, de släpptes efter att deadline löpt ut, 7 dagar efter testens slut. För egen del blev det en ganska okej placering i det totala och "bäst i SM" placering i min kategori, SO-Allband-SSB-LP. Du ser en screenshot från resultat listan på min placering, av respekt för andra är det bara mitt claimed score resultat som syns på denna bild.

Så jag känner mig fortfarande nöjd med min placering. Detta är alltså claimed score, inte det officiella resultatet, alla loggar skall kollas först och det lär väl ta lite tid. återkommer när det officiella resultatet publiceras. Poängresultatet OCH placering kan därmed ändras...


 

Clamed Score EUDXC 2021

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

CQ WW WPX SSB 2023

Jamaica 10 meter SSB den 30 December 2023